marți, 8 iunie 2010

Copie fidela!

Ce imi place sa fiu copiata.Ma simt un exemplu pentru altii.
Recent o tipa numita...am si uitat cum o cheama *probabil numele ei e destul de neesential* se trezeste ca ma copieze.Nu ca ar fii un lucru mare,dar totusi e destul de enervant sa vezi atatea copiii in jurul tau.Totul a inceput de cand am vazut ca ea a pus"." in fata propozitiilor,si i'am lasat un simplu coment ca e copil.De atunci toate pustoaicele de 14 ani sar in apararea ei,si lasa comenturi la adresa mea cum ca eu sunt proasta.
Cine e mai proasta?Eu sau voi,eu nici macar nu v'am jignit.
Probabil sa simtiti superioare fata de mine ! Va inteleg aveti si de ce.M'am pus eu sa ii scriu un coment lung paote asa isi baga mintiile in cap si intelege si ea ca nu e ok sa copiezi,atata timp cat fiecare e unic in felul lui,dar se pare ca e mult mai simplu sa copiezi si sa fii cool.
Imi place cum multi isi afiseaza prostia in public.Imi place ca se umilesc singure.

Niciun comentariu: