duminică, 20 februarie 2011

Yahooooooo ! Buzz! Ding Ring!

Dragi amatori de mess ! Stai stai asa incep altfel,acest post este dedicat tuturor amatorilor de mess.
So....pentru numele lui Dumnezeu numai incepeti o conversatie un rahat de Buzz,nu face altceva decat sa ii stoarca nervii persoanei respective.Numai suport massurile gen: "Te rog frumos da'mi jos melodia x de pe net".De ce cacatu meu ai net?Ca sa iti poti lua si tu melodia X sau draci instaleaza DC++ sau alte programe de downloadat.
Iar ma enerveaza la culme massurile cu donatii de sange,inima ficat creier...macar ati verificat daca anuntul mai e inca valabil? Poate persoana s'a vindecat sau poate a murit sau mai stiu eu.
Si mai urasc faptul ca fiecare are pretentii gen: mie nu imi place emoticonul mai stiu eu care.Ok si ce imi pasa mie ca tie iti place sau nu iti place emoticonu x?
Urasc oamenii care incep o conversatie raspunzi iar apoi o linste deplina incat se aud greirii iar dupa doua ore te trezesti cu un : cmf bomboniko? BOMBONIKO?
Saaaaau iar ma amuza foarte mult persoanale care dau mass like : "merg sa fac baie nu imi merge statusul/ma uit la film nu deranja/ies afara cu baietii mei prin cartier nu imi scrieti ca nu raspund" Ok.
Pe cine RASA MASI intereseaza ca tu te duci sa te caci pisi iesi afara sau te uiti la film sau ai draci SAU pur si simplu nu ai chef de vorba ?
Daca nu ai chef de vorba de ce esti pe mess?Ca sa spui omului ca tu nu ai chef de vorba si sa iti dea atentie te simti altfel am dreptate?De ce fiecare mass stupid tre sa contina ceva si mai de cacat decat persoana respectiva ?
Incep sa urasc messu,probabil de aia nici nu mai stau asa mult pe mess!
Get a real life !

3 comentarii:

C.L.M. spunea...

Cata dreptate ai! Mess-ul e o prostieee! Eu ii detest pe aia care te vad o data, de doua ori la web si gata sunt amorezati de tine, si culmea o tin una si buna sa iti distruga viata! Ratati!

Unknown spunea...

Ooo Dnee deci pe bune ai mare dreptate[:))]de multe ori stau p mess knd nu am minute pe tel[:))]sau am nev de cnv atat[:D]si intr-adevar dau si yo un mass 2 evetual cu o mel kre imi place si as vrea s o asculte cat my multi [:d]in rest nik[:d]oriqm buna trb cu articolul asta[:*]

Kidda.Kettaminee spunea...

ahh... imi citesti gandurile cu postarea asta :))
si ar mai fi si epicul mass cu: ma pun la SOMNIK poop la cn merita :-ss
ma cam sperie :|