duminică, 20 februarie 2011

Hituri super tari !

M'am saturat de hituri besite !
Genu ala de hituri care sunt zilnic la radio sau pe nu stiu ce canal de muzica.
Acelas hit de 20 de ori intr'o ora,genu ala de hituri de cacat din vara lu 2003 vara care acum iar sunt la "moda" si toti se dau in vant dupa ele.Peste tot la toti in telefon/ipod/mp3/mp4 auzi urland din casti acceasi melodie pe care ai auzit'o si acum o ora in urma,pana cand simti ceva si anume e faptul ca simti ca numai suporti.
Acum toti sunt DJ toti mixeaza,toti se viseaza undeva sus dar nu fac nimic pentru a ajunge undeva sus.Iti trimit melodia pe mail cu intrebarea : iti place? Nu frate nu imi place,e de cacat pute suna oribil aaaa imi stric boxele.Dar logic din bun simt spui: da frate e super tare piesa imi place mult mergi mai departe ( dar in gand spui ceva de genu : mai bine te'ai oprii in clipa asta de mixat pana nu de faci de cacao)

2 comentarii:

Unknown spunea...

Bine zis[:))]!!!

AndReea spunea...

.Nu am dreptate?