joi, 5 august 2010

Prea mult.


Iti cer sa ma lasi in pace.Nu mai am nevoie de nimic,iti cer sa pleci.Vreau sa raman singura,nu am nevoie de explicatii sau de sfaturi,sunt destul de mare ca sa ma descurc singura,ma pot ridica si singura.Nu mai vreau pe nimeni,vreau sa stau singura,nu iti cer sa ma intelegi si nici nu ma chinui sa iti explic nimic din tot ceea ce se intampla pentru ca stiu ca oricum nu intelegi,iti explic zici ca intelegi,dar defapt nu intelegi sau poate probabil nu vrei sa intelegi.Nu imi pasa,nu vreau sa aud intrebari de genu: De ce esti asa indiferenta?De ce esti rece fata de mine?
Nu sunt rece si nici indiferenta,doar ca vreau sa fiu singura,fara sa dau explicatii cuiva unde sunt,cu cine sunt si ce fac.Stii bine ca nu suport sa fiu luata la intrebari,nu suport sa dau explicatii,am viata mea si vreau sa mi'o traiesc fara sa depinde de nimeni.
Nu imi pasa.

Niciun comentariu: