luni, 21 februarie 2011

Comentez ce vreau si cand vreau !

Cand zic ceva bine e perfect cand zic ceva gresit aud critici !
Nu imi pasa nici de ceea ce credeti voi despre mine,nu o sa ajung sa fiu cine vreti voi.Eu sunt cine vreau eu.I dont care !
E proverbul acela "Cel destept cedeaza primu !"de ce sa cedez cand stiu ca am dreptate?De ce sa nu imi sustin punctul de vedere pana la capat?De ce sa il las pe altu sa creada ca decizia lui e buna si a mea e proasta?Nu frate,o sa imi duc ideea pana la capat pana faci spume la gura,pana cand te infigi in pamant pana la rame !
M'am saturat sa aud "Andreea,numai comenta !"poftim?Cum palaria mea sa nu comentez? Comentez ce vreau si cand vreau,si nu cred ca eu comentez de proasta ! Probabil un imbecil mi'a dat un motiv destul de bine intemeiat incat sa comentez !

7 comentarii:

George. spunea...

Se numeşte Respect.şi ai voie sa comentezi!:).te susţin total!!sau..fuc* you i dont do what you tell me!RATM-Bullet in the head!
.Semnat.->George Speaking!:d

AndReea spunea...

.Multumesc George ca ma susti !

Iza. spunea...

Sunt perfect de acord cu tine,chiar ai dreptate in tot ce spui acolo.Parerea mea este ca daca cedezi prima nu inseamna ca esti despept inseamna ca esti un om cu voiinta,cu piciorele pe pamant si stii ce vrei.In timp ce citeam spusele tale iti auzeam si vocea parca tot ce am citit m`ai spun in fata ( sau am un deja vu ).Oricum,super tare , like that :* Iza.

AndReea spunea...

.Da am vorbit si la scoala intr'o pauza parca !
.Bine adevaru e ca poti ceda dar asta nu inseamna ca tu nu ai dreptate! Dar eu nu cedez niciodata cand stiu ca am dreptate imi duc ideea pana la capat pana persoana respectiva face spume la gura !

Tigara Electronica spunea...

Foarte multe issues care nu sunt rezolvate, dar daca esti impacata cu tine, atunci love must go on :)

AndReea spunea...

.Impacata cu mine ? Sunt mult mai sus decat impacata !

Roland spunea...

Ai dreptate, fiecare avem dreptul de a ne exprima opinia...