miercuri, 11 iulie 2012

Draga mea "prietena"

Cred ca am uitat sa va spun un detaliu : ador sa fiu copiata ! Evident,e o ironie !
Mai poti ?Mai poti sa imi furi tot ceea ce fac ?
Inteleg perfect,stiu ca sunt un bun exemplu de urmat in viata.Dar daca ma copiezi macar sa o faci intr-un mod bun,nu sa distrugi ideea.Da si aici ma refer la poze,pozele facute de mine aparute pe profilul meu de DeviantArt apar si la tine,evident o calitate mai proasta.

Chiar nu vezi ca nimeni nu este interesat de ceea ce faci? Sfat prietenesc : incearca sa nu te mai bagi pe sub pielea persoanelor,tot neplacuta esti ! O doamne nu pot sa cred ca ma cobor la nivelul tau dar efectiv numai suport sa vad ca orice fac eu....faci si tu ! Eu am perosonalitatea si caracterul meu propriu dar mai presus de toate am prieteni,prietenii care mereu sunt langa mine.
As fii vrut sa iti spun toate astea fata in fata dar probabil nu intelegeai asa ca mai bine scriu ca si asa citesti fiecare rand scris de mine.Nu te mai simti amenintata de mine chiar daca sunt la un nivel mult mai ridicat.
Te crezi mare fotograf?
Draga mea,uita-te la tine.Furi poze de pe net si spui ca sunt facute de tine.
Cat de penibila poti sa fiiiiiii? Nu vezi ca nimeni nu da doi bani pe tine si pe ideiile tale crete?
Esti o frustrata si din lipsa de atentie incerci sa te faci auzita.
Esti mandra de tine? Esti mandra de ceea ce ai realizat in viata asta? Nu prea cred.
Stiu si eu mai am de lucrat cand vine vorba de fotografii nu sunt perfecta,dar spre deosebire de tine eu am imaginatia mea,personalitatea mea. Tu ai asa ceva?
Stop it

2 comentarii:

Anemona spunea...

Genul asta de oameni ar trebui tratati cu spatele,ea nu merita atentia ta :3

norbi_nw spunea...

the world is full of "wannabe-photographers"... :/
You should be happy :D She copies you because you are cool and original. This means that she is considering you a source of inspiration. In other words, she admires you and your work.

Btw, can we haz your deviantart ID? :3 (link)