duminică, 8 noiembrie 2009

Sunt satula !


Nu mai inteleg,efectiv chiar nu mai inteleg ce naiba se intampla.Lumea asta se transforma intr'o adevarata jungla,sunteti niste specimene umane fara suflet doar trupu ce e de voi,inima,sentimente,fericire unde unde le'ati ascuns? Atat de bine le'ati ascuns incat nu cred ca o sa le mai gasiti.Sunteti prea preocupati sa fiti perfecti,orice om are zambetul fals un zambet nepasator,un zambet care trebuie sa apara atunci cand trebuie sa evite un raspuns.Sentimente?Nu exista pentru voi,aveti impresia ca sentimentu e doar atasare,si eu ma pot atasa de un catelus dar nu il pot iubi.Inima? Nu aveti inima va raniti intre voi nu stiti sa va exprimati altfel parerea,doar ranind pe cei din jur atunci te poti simpli implinit,nu? Implinit ca ai realizat ce? Ai facut un om sa sufere,implinit sa fii atunci cand realizezi ceva,cand esti mandru pentru ceea ce ai facut pana la o varsta,mai degraba sa fii impacat cu tine.
Care sunt rostul barfelor?Orice om barfeste,spune lucruri cat mai urate despre alte persoane chiar si minciuni cu ce va ajuta?Cu ce iesiti mai mult in evitenta?Invidia va roade inauntru simtit cum va macina,invidia doar din invidie spunei numai bazaconii despre anumite persoane ca ce ca nu puteti fii ca ele? Nimeni nu se poate asemana intre ei,suntem unici care ar mai fii rostu ca eu sa arat ca inca 6 persoane din oras? Nu ar mai fii niciun rost,eu sunt mandra de mine sunt suparata pe multi dar impacata cu mine :)nu pot zice ca ma simt implinita pentru ca inca nu am trecut foarte mult prin viata dar sunt fericita pentru toate lucrurile pe care le'am realizat pana acum,pentru simplul fapt ca am ajuns unde vruiam sa ajung insa asteptariile mele sunt mult mai mari.Nu barfesc,nu jignesc mi se pare stupid nu as castiga nimic doar as face o persoana sa se simta aiurea sa se simta umilita.Inima/sentimente/fericire? Da le am pe toate 3 am o inima imensa,sentimentele uneori le ascund dar tot ies la iveata,fericirea?Fericirea mi'o fac singura nu imi caut fericirea in alta persoana.
Sunt satula de toti infectii care se cred "cul",nu am nimic cu nimeni dar se pare ca unii o iau pe cai total gresite.
Vreti sa pareti atat de perfecti si imaculati cand voi sunteti niste oameni,fara caracter.

Niciun comentariu: