duminică, 29 noiembrie 2009

Inca o lacrima!



Inca o data o lacrima s'a scurs pe obrazul meu! De ce? Din vina ta e numai vina ta! Cum poti sa zici ca vrei sa vii acolo unde eram eu cu fetele si tu sa vii cu animala ta? Cum mama naibi poti sa zici ca ma vei iubi la nesfarsit? Crezi ca am dat uitarii un an de zile? Toate amintirile nu se pot sterge dupa cum bate vantul toate amintirile au ramas,au ramas in sufletul meu nu ai de unde sa stii nici macar nu te intereseaza.Apreciez faptul ca nu ai uitat cand e ziua mea,apreciez faptul ca mi'ai zis un simplu: La multi ani! iti multumesc,insa insa nu e deajuns,de ce mi'ai facut atatea melodii in care ziceai ca ma vei iubi mereu de te te'ai mintit pe tine?Te'ai mintit singur esti singurul vinovat pentru toata chestia asta! Toate desenele,amintirile,sentimentele unde ar trebui sa le pun ? Intr'o cutie ?Si cutia aia sa o ascund undeva departe sa uit de ea?Nu pot nu pot sa le ascund intr'o cutie as prefera sa le arunc in mare as prefera ca toate amintirile si sentimentele sa se scufunde in fundul mari sa nu mai poata sa ajunga nimeni la ele efectiv nimeni.Esti singurl vinovat nu ai remuscari?Ar trebui sa ai ti'ai lasat balta toti prietenii,majoritatea pentru tine poarta ura o ura de nedescris,ii dezgusti,insa insa pe mine nu ma dezgusti nu te urasc nu pot sa te urasc doar te invinui.Pentru tot ce mi'ai lasat si acum,acum e doar indiferenta,nepasare nu credeam ca voi vedea latura asta a ta,nu credeam ca voi vedea indiferenta din tine.
Am urcat in tramvaiul 4 in fiecare dinimeata ne vedeam in el,acum acum ma uit in toate partile ma uit printre multimea de oameni insa nu te gasesc nici macar cu privirea.Nu mai pot sa te salut nici macar sa iti vorbesc sau sa te privesc,s'a instalat in mine ceva ceva care ma tine departe de tine dar in acelasi timp acel ceva ma doare ma apasa.Nu ai idee nici macar nu vei citi ce am scris in randurile astea nemernice,esti prea preocupat cu toate chestiile tale stupide ca sa iti pierzi 6 minute din viata citind cacatu asta.Incepi desi, mai sus am zis ca nu te dezgust uite mi'am schimbat planurile ma dezgusti,ai ajuns sa imi fii indiferent sa nu imi para rau pentru toate vorbele.Am vorbele murdare nu le curata nimeni,am vorbe pline pline de cacat un cacat numit respect te respect respect faptul ca ai fost langa mine si ca m'ai ajutat,mi'ai oferit iubire si tandrete,nu imi mai pasa,nu imi mai pasa de ceea ce ai tu de gand sa faci poti sa te distrugi din partea mea sa dispari,te acuz pentru toate chestiile care mi le'ai facut,nu te iert,nu am sa te iert niciodata.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Nu mai plange mai femeiee>:D< zambeste,toate trec:)

AndReea spunea...

.Simonel :( dar toate raman ca amintiri reci :-s ce dor :-<