luni, 6 septembrie 2010

Dor

Dor de mare!
Dor de White Horse!
Imi e dor de toti care au fost in tabara,si cei care au fost inafara taberei.
Imi e dor de diminetiile cu Ghitzu*Alex* si de glumele lui.
Imi e dor de Gabitsa,Ale si Roxi cu care radeam in ficare zii.
Imi e dor sa stau intinsa pe nisip si sa simt cum razele soarei imi ating corpul.
Imi e dor de diminetiile pe plaja privind rasaritu.
Imi e dor de noptiile pe tren si de baietii care patrulau prin fiecare compartiment sa vada ce se intampla.
Imi e dor de Vlad cu care am dansat o seara/noapte intreaga.
Imi e dor de glumele facute de baieti,inainte sa ne urcam in tren.
Imi e dor sa intru in mare imbracata.
Imi e dor de mare!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Apa sau Pamant, Mare sau Munte? Mare. Stari reflexive: Tren. Calatorie. Prieteni. Distractie. Muzica. Dans. Nopti. Plaja. Soare. Rasarit. Raze. Nuante. Apa. Valuri. Voci. Galagie. Mare!

Mademoiselle spunea...

unde ai disparut ?
nu ai mai scris nimic de ceva vreme...
:(