vineri, 1 iunie 2012

Goodbye highschool !


Nu pot sa cred !

Nu pot sa cred ca am terminat clasa a 12-a.
12 ani in care m-am trezit la ora 07:00 si injuram alarma si bineinteles ma rugam sa vina weekendu.
Si inca nu realizez ca in toamna nu o sa mai merg in clasa sa sta cu colegii la povesti.
O sa imi fie dor.
Da chiar  sa imi fie dor :
-Sa ma trezesc la 07:00 si bineinteles sa intarzii
-Sa stau toata ziua inr-un pub cu colegele.
-Sa stau si sa visez pe banca.
-Sa stau stresata la ora de matematica.
-Sa astept weekendu cu nerabdare
O sa imi fie dor de tot ceea ce tine LICEU.
Acum inteleg de ce mama mereu zicea : "In liceu o sa fie frumos o sa vezi ca o sa iti para rau" dar bineinteles ca eu negam cu nepasare si o tineam pe a mea "Sa se termine odata"
Ei bine acum imi pare rau,imi pare rau ca s-a terminat o sa imi fie dor de toti colegii si de toti profesorii (chiar daca unii din ei sunt insuportabili)

Goodbye highschool ! :)

Niciun comentariu: