sâmbătă, 15 ianuarie 2011

‎.I smell happiness

Ieiiiiiii look at meeee ieeeeei
Im freeeeeee and i love it ieeeeeeeiiii
Ok nu stiu ce e cu mine dar de doua saptamani rad peste masura ! Iar sambata mi'o petrec in setup.Sambata trecuta am fost cu Roxana in setup iar acum e majoratul ei.La 17:30 trebuie sa fiu in uniri.
Heiiiii e 16:45 eu inca sunt in pijamale si scriu pe blog genial !
E ok o sa mergem in nu stiu ce pub pana pe la ora 23 si dupaia iar setup pana dimineata.
Si cum in fiecare sambata se intampla cate ceva,sambata viitoare o sa fie o sambata mai linistita adica tot Roxana o sa doarma la mine (nu sunt leszbi,doar ne intelegem foarte bine)
O seara linistita pline de filme,poze,povesti si asta in caz ca nu ma corupe sa plecam iar in setup
Urasc cand vine ziua de luni cand trebuie sa ma trezesc dimineata siiiiiiiii sa stau de la prima ora sa o ascult pe profa de mate cum ne critica.
Bine bine eu am plecat !

4 comentarii:

Neagu Carolina spunea...

sunt bucuroasa pt tn ca ewti fericita...zimbewte mai departe):*

AndReea spunea...

.Multumesc draga ! :)

Unknown spunea...

[:))]Foarte tare!
se vede k erai tare agitata si tare nerabdatoare ce sa zic sper k te-ai distrat!sper k nu ai cv cu fetele lezbi?[:)))]

AndReea spunea...

.Nu ce sa am cu fetele leszbi ?
.Si da pot sa zic ca m'am distrat minunat! Am fost in nu stiu ce bar pana la ora ups numai stiu ora apoi in setup.Tot ce stiu e ca dimineata m'am trezit cu durere de cap !
.Sunt tot fete doar cu alta
orientare sexuala,nu fac diferente de genu asta !