sâmbătă, 15 ianuarie 2011

Se duc clipele..

Asa cum se duc si toate amintirile petrecute langa tine.Pleaca.Te urasc ! Din momentu asta numai reptrezinti nimic,nu o sa mai iau niciun sfat in considerare.
Cand e cel mai bine,tu vii si spulberi tot.Esti un geniu (sper ca iti dai seama ca sunt ironica),un minciunos,fals si toate chestiile negative.
Da stiu ca am luat o intorsatura radica dar asta e.Si de data asta nu imi mai pare rau ca vorbesc asa,am tinut prea mult in mine si uite acum BOOM vorbesc.E timpul meu.
Ai disparut din viata mea.
Din mintea mea.
Din inima mea.
Te urasc ca ai stiut sa joci atat de bine teatru si eu la fel de bine te'am crezut dar e bine ca mi'am dat seama acum decat mai tarziu.
Pa!


ps: .Without the mask where will you hide?Can't find yourself lost in your lies,i love to hate you,because you said that your my friend..you betrayed me...so,your a FOE.No ow so easily your over me, gone is love,it's me that's ought to be moving on...Your NOT ADORABLE.I am something unignorable.I'm still lost.Bye now.I want to find my happiness.:)

Niciun comentariu: